Pages

Powered by Blogger.

Friday, July 8, 2011

saya sedar sape saya

aku mmg sdr dri. aku tau skrg ni aku xde ape ape yg boleh nk dibangga kan. oke fine. xpe. tp kadang2 aku terasa ngn org sekeliling aku. ye. nk buat mcm mane. aku ni pun manusia. mmg aku tau aku ni mmg senstitif cepat nk terasa tp bila da macam ni bru aku tau,aku mmg cukup terasa. kadang kadang berharap cepat mase berlalu spya aku dapat membanggakan diri aku.so aku da xnampak rendah dimata korang, its oke, korang nk paham ke x, (da agk mmg korang sume xphm aku nk cakap sal ape) hehe. xpelah menda ni pun aku wat saje saje je.bkn nk bergiat aktif pun. sekadar cukup untuk aku meluahkan segala yg terbuku lam hati. lau menda ni boleh berckp kan bes,berbalik pada masalah tadi, takpe la,,redha ngn ape jd..mungkin aku yg patut betulkan dri sblm nk judge sape..kepada sape,aku jgk manusia,ade hati perasaan,tak boleh ke tlg jage perasaan aku cikit,aku xmtk byk.. 

No comments:

Post a Comment